Tento e-shop využívá cookies

Tento eshop používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analyzácii správanie návštevníkov. Používaním stránok s týmto súhlasíte.

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Ako správne vrátiť alebo reklamovať produkty Roth?

Milí zákazníci, sme radi, že ste si zakúpili náš produkt a veríme, že vám bude aj dlho a spoľahlivo slúžiť. Napriek tomu chápeme, že môže nastať aj jedna z nasledovných situácií...

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Ak chcete u nás zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, máte na to právo počas 14 dní od kúpy. Ideálne nám vaše rozhodnutie čo najskôr oznámte e-mailom na adresu objednavky@roth-czech.cz, pričom môžete využiť formulár TU.

Taký tovar je potrebné dobre zabaliť a v kompletnom a nepoškodenom stavu jej odoslať najneskôr 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy na adresu:

Roth Czech s.r.o.
Třebařov 160
569 33
Česká Republika

Do zásielky vložte kópiu vyše uvedeného formulára, alebo list s týmito údajmi:

  • Vaše kontaktné údaje a určite aj číslo vášho účtu pre vrátenie peňazí
  • Číslo faktúry, objednávky alebo dodacieho listu k identifikácii vašej kúpy
  • Radi budeme aj ak nám stručne popíšete dôvod vášho odstúpenia
  • Na formulár alebo písanie nezabudnite pripojiť aj váš podpis

Dôležité informácie z obchodných podmienok na vrátenie peňazí

  • Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.
  • V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať tovar späť alebo ho priniesť na adresu predávajúceho uvedenú v týchto VOP najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  • Kupujúci môže bez peňažnej sankcie stornovať výlučne svoju objednávku uskutočnenú prostredníctvom objednávkového formulára „Objednávka“, a to do 24 hodín odo dňa zadania platobného príkazu na zaplatenie kúpnej ceny, najneskôr však pred  pripísaním kúpnej ceny na účet predávajúceho a zároveň je povinný o uvedenej skutočnosti telefonicky a písomne upovedomiť predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje do 15 dní vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu, ak došlo k jej pripísaniu na účet predávajúceho, ak sa zmluvné strany nedohodnú na náhradnom plnení. V prípade akceptácie cenovej ponuky predávajúceho zaslaním potvrdzujúceho emailu, stornovanie nie je možné.

REKLAMÁCIA TOVARU

Ak chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, máte na to právo počas záručnej doby, ktorá je pre produkty z ponuky tohto Outletu v zákonnej lehote 2 roky.
Reklamáciu založíte e-mailom na adresu obchod@roth-slovakia.sk.

Do správy pripojte všetky náležitosti pre identifikáciu - tovaru, predmetného obchodu aj vás (ako kupujúceho):

  • Vaše kontaktné údaje, adresu a určite aj telefónne číslo pre urýchlenie riešení
  • Číslo faktúry, objednávky alebo dodacieho listu k identifikácii vašej kúpy
  • Tiež zašlite dátum kúpy alebo objednávky tovaru a spôsob platby/dodania
  • Napokon prosíme, popíšte dobre príčinu reklamácie

Špecifickou kategóriou sú reklamácie na základe poškodení zásielky počas prepravy.

Upozorňujeme vás a berte to ako dobre mienenú radu: VŽDY SI TOVAR PRI PREVZETÍ OD DOPRAVCU DOBRE SKONTROLUJTE, pretože bez záznamu vašej výhrady k zásielke dopravca nemá povinnosť ručiť za poškodený tovar, pokiaľ to zistíte až nasledovne. Takisto ani naša spoločnosť nemôže ručiť za poškodenie špedičnou firmou.

 

Presné a právnicky úplné informácie a podmienky si možno prečítať v našich kompletných Obchodných podmienkach, ktoré nájdete TU.